torsdag 31 januari 2019

Den 4 februari är snart här. / The 4th of February is almost here.

Nu sitter jag och planerar utställningen. Vilka tavlor som ska med, och varför. Ett par har ingen ram, men de är grymt snygga. Jag hinner inte få ordning på dem. Men jag har minst 6 bilder som är klara och kan platsa. Jag kanske får ta med dessa utvalda och se hur jag vill ha det. I allt har jag ju 6 meter att hålla mig på.


English:


Now I am sitting here and planning my exhibition. What paintings that are supposed to be there and why. Some of them have no real frame, but they are A1. I might not be able to get them in order in time. But I do have 6 paintings all finished. I might bring all of them with me to see which ones can be on the wall. All in all, I have 6 meters at my disposal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar