fredag 4 januari 2019

Nattarbete. / The graveyard shift.

"Årstidsträdet" är ett projekt jag har haft i tankarna länge.
/ "The Seasonal Tree" is a project I've had in my mind for quite some time.

Det känns rätt länge sedan jag kontaktade Landskrona bibliotek för att höra mig för ifall jag kunde ha utställning där. De brukar ha en utställare där varje månad och det var lång väntelista. Tidigast skulle jag kunna få en plats i februari månad 2019. Då kändes det fjärran. Men nu är det redan januari 2019! Det blir en hel del målande kvälls- och nattetid.

Ingen fara på taket. Jag har minst 7 bilder som är färdiga. Min plan är att kanske ha runt 10 totalt. Men visst är det kul med lite "nytt blod", lite nya bilder med. Här är ett smakprov på en tavla i 4 delar som jag arbetar på. Den kommer att bli väldigt häftig! Mer info om min alldeles egen utställning 2019 kommer väldigt, väldigt snart.

English:

It now felt like it was a long time ago that I approache Landskrona Library to ask if I could host an exhibition there. They tend to have a monthly artist there and the waiting list was quite long. The earliest slot would be in the month of February 2019. Then it felt rather distant. But now it's already January 2019! There is a lot of work being done during the night.

Rest assured. I have at least 7 paintings ready to go. The plan is to have about 10 or so in total. But of course it's always  nice with some "new blood", some new stuff. Here's a sample of a painting in 4 parts that I am working on. It will turn out really cool! More info about the up-n-coming exhibition 2019 will follow very, very soon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar