måndag 28 januari 2019

Vissa aktiva, vissa får vila. / Some active, some are left to rest.

Jag skulle tro att sagan är bra för barn mellan 9-99.
/ I believe the story is good for children between 9-99.



Så här strax innan jul blev min barnbok färdig. Sedan blev den lite försenad att bli inskickad till förlaget på grund av lite tekniskt strul med att få till omslaget. Nu är omslaget fixat. Men nu är det januari. Januari känns inte särskilt "juligt" längre. Till och med IKEA har gjort sitt bästa för att städa bort spåren från julen 2018.

Min plan är att låta min barnbok få vila och istället ge ut den några månader innan jul 2019. Det blir en tid av mer förväntan. Istället kommer mycket fokus i vår att läggas på min novellsamling. Nu hade jag 7 noveller klara. Men under tiden som TROLLJUL blev klar råkade jag påbörja 2 nya noveller. Så det får bli det aktiva skrivandet i vår. Vore kul att få ut den med. De har alla finslipats, jag är mycket nöjd med dem.


English:


Just right before Christmas my children's book was finished. Then it was delayed for being sent in to a publishing house due to some technical issues with getting the cover right. Now that is fixed. But now it's also January. January doesn't feel like too "Christmasy" anymore. Even IKEA has made their best to get rid of the traces of Christmas 2018.

My plan now is to let my children's book rest and instead get it in stores a few months before Christmas 2019. It will be a time of more expectation. Instead my focus will lay more on my collection of short stories. Now I had 7 short stories finished. But during the time that YULETIDE TROLL was completed I kind of accidently started 2 new short stories. So this will be the more active creative writing this Spring. It would be fun to get it out too. Those stories have all been fine tuned, I am very pleased with them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar