lördag 12 januari 2019

Datum satt för utställning. / Date set for exhibition.

LEGO-bitar har varit ovärderliga under det här projektet.
/ LEGO's have been proven invaluable durin this project.


6 meter. Så lång är väggen som jag får förfoga över på Landskrona bibliotek. Mellan 4-28 februari är det så dags för min egen utställning. Jag håller på med två nya verk för tillfället, sedan har jag ett par som kommer att passa in bra, både lite äldre och ett par från förra året. Undrar hur jag ska prissätta? Ska det ens prissättas? Jo, ett par skulle jag nog kunna sälja av faktiskt.



English:


Årsträdet växer fram (dålig ordvits där). / The Seasonal tree is growing as a painting (mind the pun).


19 ft. That is how long the wall is that I have for my disposal at the Landskrona Library. Between February 4th-28th it is time for my own exhibition. I am currently working on two projects, then I have some other works that will fit in nicely, both some older but also a couple from last year. How will I now set the prices? Should it even be tagged with prices? Well, a couple of them can be sold actually.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar