fredag 20 april 2018

Mer beställningsjobb. / More commissioned work.




En efterfrågan på allas vår vän Facebook gjorde så att jag inte fick mindre än TVÅ rekommendationer att åta mig ett litet uppdrag åt en barngrupp vars pedagoger konstruerar ett lättare  brädspel. I vanlig ordning tog jag till mig instruktioner/önskemål från beställaren, skissade några testskisser - som sedan blev färdigställda med färg efter att de blivit godkända. Det handlar om exponering.... 






English:


En orm, snigel, björn, mus och gädda, kan man vara i spelet.
/ A snake, snail, bear, mouse and pike are animals you can be in the game.


After a request at all of our friend Facebook I was recommended no less than TWO times to take on a comission for a children's group, whose teachers are preparing a simple form of boardgame (and needed a couple of checkers in the form of different animals). In usual fashion I recieved the instructions/requests from the comissioner, did a few test sketches - which were later completed with colour upon approval. I is all about exposure... 


Jag får en kopia av spelet när det är klart. / I will recieve a copy of the game when it's finished.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar