söndag 31 december 2017

Gott Nytt År 2017. / Happy New Year 2017.

 Fantastiskt loppisfynd. / Great flea-market bargain.

Julen biter sig fast i mig fortfarande, fast vi alla förväntas klä oss i svart och vitt och ta fram kylda flaskor bubbel. Bara timmar kvar på 2017. Jag är tacksam för mycket, hoppas på mycket gott under 2018 för mig och min familj. Mest tacksam är jag att vi alla är vid någorlunda god hälsa. Det hoppas jag ska fortsätta. Det var också en härlig vinter vi fick under vårt besök i Hälsingland. Edsbyn visade upp sig från sin allra bästa sida.

GOTT NYTT ÅR!



-5 grader. Bra med en mössa från färöiska bolaget Sirri
/ -5 degrees below zero. Good with a hat from Faroese company Sirri.


Christmas doesn't loose its grip on me, though we are all expected to dress in black/white and bring forth the bottles of sparkling content. Only hours left of 2017. I have a plenty to be grateful for, hoping for a lot of good coming me and my family's way in 2018. Most grateful am I for us all being in somewhat good health. I hope it stays that way. It was also a wonderful Winter we had during our stay in Hälsingland this Christmas/New Year. Edsbyn truly showed off its best side.

HAPPY NEW YEAR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar