lördag 23 december 2017

God Jul 2017. / Merry Christmas 2017.



Min favorittid på året, en av dem i tre topp åtminstone. Julen är här från och med imorgon i Sverige. Jag vill önska alla läsare en riktigt GOD JUL!!! När man sitter här bakom en skärm och delar grejer från livet som konstnär och teatermänniska/"skådespelare", är det lätt att tro att ingen tittar eller läser det som delas. Men när jag kollar på statistiken så säger den något annat. Nu kan jag inte se årsvis hur många som har kollat på min blogg, men från den blygsamma starten 2009 så kan jag åtminstone lista de länder som är i toppen:

  1. Sverige.
  2. USA.
  3. Italien.
  4. Ryssland.
  5. Ukraina.
  6. Tyskland.
  7. Frankrike.
  8. Irland.
  9. Portugal.
  10. Nederländerna.

Tack så mycket för alla "klick". Det kommer säkert hända många bra saker i min lilla värld under 2018. Och när det gör det, så är det här som du kan läsa om det här. 


English:


My favourite time of the year, one of the top three at least. Christmas is here as of tomorrow in Sweden. I want to wish all the readers a very MERRY CHRISTMAS!!! When you are sitting here behind a screen and share things from the life as an artist and theatre-person/"actor," it's easy to think that no one is reading what is shared. But looking at statistics it tells a different story. Now, I can't follow how many who have checked my blog annually, but from the modest start in 2009 I can at least list those countries that top the list:

  1. Sweden.
  2. USA.
  3. Italy.
  4. Russia.
  5. Ukraine.
  6. Germany.
  7. France.
  8. Ireland/Eire
  9. Portugal.
  10. The Netherlands.

Thanks a lot for all "clicks". I'm sure there are many good things coming my way in my little world during 2018. And when it does, you can read about it here.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar