söndag 21 december 2014

Julkorten kom försent. / The Christmas cards came too late.

Det cirkulerade en plan nu i höstas. Att jag skulle göra julkort av några av mina tavlor som har någon form av julkänsla. Men jag slog inte slag i saken förrän lite för sent, faktiskt inte förrän december. Och nu idag kom de från tryckeriet, bara tre dagar innan Jul.

Alltså får jag spara på dessa tills nästa jul. Det går också bra, för då kanske jag har ännu fler julmotiv att göra julkort av? Ett julkort är en bra grej att marknadsföra sig på. Dels får någon man känner ett kort som är personligt och dels kan jag göra "reklam" för både bloggen och att jag faktiskt är verksam som... tja, hobbykonstnär (eller vad jag ska kalla mig?).

Två motiv denna gång.
/ Two motifs this time.



English:

This Autumn I had a plan in the works. That I was supposed to create Christmas cards of some of my paintings which carry some kind of Christmas spirit. But I didn't do anything about it before too late, in December, actually. And so today I got the parcel from the printing company, just three days before Christmas.

This means I have to save these until next Christmas. It's fine too, because by then I might have more Christmas motifs to turn into Christmas cards? A Christmas card is a good thing to market yourself by. Partly, someone you know gets a personal Christmas card and partly I can "advertise" both the blog and that I am in fact active as... well, a hobby artist (or what I am supposed to call myself?).



Fram och baksida av kortet. / Front and back of the card.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar