fredag 30 juni 2017

När benet tillåter - kanske jag får måla snart? / When the leg allows - perhaps I may paint soon?

Nu har jag testat olika idéer och tror jag har funnit ett koncept som fungerar för en målning. Det mesta är på skiss-stadiet nu men med lite tur kan jag komma att göra målningen någon gång i början av juli. Lite beror på mitt sjuka ben. Läkeprocessen gör att jag inte kan sitta upprätt eller gå längre sträckor utan att få ont. Dessutom luktar det akvariefiskmat ibland. Riktigt äckligt.

Men med lite hopp kan den komma igång snart, den här tavlan. Jag gillar att snabbskissa först för att se vart jag hamnar och ifall något kan fungera för en tavla.








English:

Now I have tested a few ideas and believe I have a ready concept that will work for the next painting. It is mostly at a sketching-stage now but with a little luck I may be able to do the painting somewhere in the beginning of July. It also comes down to my sick leg. The healing-process makes it difficult for me to sit down or walk for a longer period of time without feeling pain. Besides, sometimes it smells like fish-tank food. Really disgusting.

With a little hope it might come to pass before too long, this painting. I always like to do some fast sketches first to see where I end up and what I feel can work for an image.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar