onsdag 11 juni 2014

Rysk perfektion. / Russian perfection.

50:e inlägget!

Har du känt när du ser något fantastiskt på ett annat språk, men du förstår ingenting? Så känner jag inför videos med ryska konstnären Igor Saharoff (Игорь Сахаров). Hans verk är galet bra, och som konstnär är han flera hundra nivåer över mitt skapande. Dessvärre förstår jag inte ryska, jag önskar jag gjorde det, tänkte jag när jag såg videon nedan. Jag ser vad han gör men nyanserna i det han förklarar går förlorade. Titta och njut... ändå.

English:

50th entry!

Have you seen something fantastic in another language, but you don't understand anything? I feel that way about videos with Russian artist Igor Saharoff (Игорь Сахаров). His works are insanely good, and as an artist he is several hundred levels above my own artistery. Too bad I don't understand Russian, I wish I did, I thought while watching the video below. I mean, I can SEE what he does but the nuances in what he explains are lost to me. Watch and enjoy... anyways.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar