tisdag 10 juni 2014

Innan det är färdigt... / Before it is finished...

Jag kommer att försöka lägga ut olika skisser som är färdiga på olika stadier nu. Skisser som någon gång i någon form kanske blir till en målning. Sist jag var hemma hos mina föräldrar fann jag en låda full av skisser från min ungdom och framåt. Många var spännande och jag fick lite inspiration från mitt yngre "jag". Så förvänta dig en hel del ofärdiga skapelser inom den här kategorin.

English:

I will try to put out different sketches on different stages of completion. Sketches that perhaps sometime in the future will turn into a painting. During my previous visit at my parents' house I found a box full of sketches from my youth and onward. Many were exciting and I got some inspiration from my younger "self". So expect quite a lot of unfinished creations within this category.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar